Kita bermula dengan pasukan ranking ke 152 ini.

Rabu, 26 Ogos 2009 | |

Ranking terbaru yang dikeluarkan oleh fifa ( 5 Ogos 09 ) menunjukkan ranking ke 152 pasukan bola sepak jatuh kepada MALAYSIA!..tepuk tepuk..152 dari 203 negara..hebat tak hebat la..rank bawah Malaysia iaitu153-203 merupakan negara-negara yang gua sendiri percaya bukan menjadikan bola sepak mereka sebagai sukan no 1 mereka . Kene hentam lagi bola sepak Malaysia.Nanti ada orang komen balik..












"lu x main bola lu kecoh-kecoh nak pertikaikan bola sepak Malaysia buat pe..cube try main la..lu keco tgk EPL , Spanish League agung2kan org lain buat pe..sokong la Malaysia sket"

Gua diam je kalau kena sound camtu..gua tak hentam..gua nak tunjukkan sebuah negara yang rata-rata anak muda menjadikan senaman mereka bermain bola , futsal sekalipun main bola gak kan , dan sanggup tengok game bola kat tv berjam bersorak sakan , tapi senario bola sepak tanah air sendiri tidak menunjukan Malaysia sendiri merupakan sukan no 1 adalah bola . Gua setup blog ni pasal gua nak kongsi bersama senario bola sepak tanah air berserta luar negara . Gua cuba selang selikan info bola Malaysia , review atau preview , prediction , berita2 terkini tentang bola sepak Malaysia dan juga luar negara . Yang buruk confim wa hentam , yang lawa confim gua puji . Tak kisah la datangnya info pasal bola Malaysia ataupun luar negara. Gua harap-harap la info-info yang boleh gua berkongsi bersama nanti , lebih-lebih lagi info tentang bolasepak Malaysia , contohnya Safie Salie diintai Ac Milan..contoh la..kan sedap skit wa nak goreng tulis dalam blog..hehe..

ok..sedikit info untuk dikongsi bersama

Kedudukan pasukan bola Malaysia
Highest FIFA ranking
75 - August 1993.
Lowest FIFA Ranking
170 - April 2008.

Rank negara jiran kita..
134 Indonesia
127 Singapore
117 Thailand

Ok..setakat ini saja permulaan gua untuk post pertama..banyak lagi nak cerita..tapi tunggu post-post akan datang..

Majulah "Nah Kad Merah" untuk industri blog bola tanahair..

2 ulasan:

neopujangga berkata...

percubaan mengkomen 1..2...3

jaisyul usrah berkata...

tahniah

anda pengkomen pertama

Nah kad merah!..merupakan sebuah blog bola sepak yang dari perspektif aku sendiri.Aku ingin berkongsi pendapat dan pandangan tentang sukan yang aku rasa hampir seluruh dunia tahu apa itu bola sepak. bola sepak itu bukan karate..huhu
Hak cipta terkawal NahKadMerah . 2009 . Neopujangga

wa jual muka je main bola dapat kawin ngan artis beb..dah ade anak 1 dah wa..

Transfer-transfer terkini

Joleon Lescott
Berjaye gak Manchester City dapatkan player nie dari Everton.Namun aku rase still defend tak mengerunkan berbanding kalo dorang berjaya dapatkan John Terry .

wa tak heran kad merah lu la..wa kat madrid gaji berjuta2 beb

lu blaja buku undang2 bola dulu la..

Pengikut

English Premier League Table

Score seluruh dunia

Borak-borak kedai mamak


ShoutMix chat widget

promosi

Blog Kita BloggerMelayu.com